28 Şubat 2009 Cumartesi

"say goodbye to the city"

.insanın içinde kelebekler uçmasının vakti değildir belki ama küçük anlarımda onları hisssediyorum. görüntüler ve sesler var işte, hala beni heyecanlandıran düşündüren. ama o kadar, aşka inanmadım, sevemedim, özlemleyemedim. tahammülsüzleçtikçe, yalnızlaşan, her şeyi yıkan, kıran döken, küfreden bünye ben. tindersticks etkisi gibi her şey, yıkıcı, melankolik ama hiçbir şey abartılı değil, benim için olması gerektiği gibi, doğal. stuart'ın sesindedir hisleri ama hiçbir şey beklemez, sadece içinden geldiği gibi söyler, kazanmaz ya da kaybetmez. samimiyetini bilirim uzaktan, dinlerim, kelebeklerimi görürüm içimde, susarım. yalnızlığından dem vurmaz, mırıldanır, kulak verir, gözlerimi kaparım tatlı bir uyku vaktinde.
.aslında daha çok kızgındım, daha çok yalan söyleyecektim ama bu kadarı geldi benden.
o zaman son sözlerim de tindersticks olsun yine.

"Silence is here again
The silence is here again tonight
Will the love ever come back?
Will the love ever come back?
I know I've been pushing you away
I know it's been going on for days
Those awkward little things
So endearing
Those awkward little things
Wear on me"

0 kere maşşallah..: