14 Ocak 2009 Çarşamba

teşkürler

mektup dediğimiz şey insanları nasıl bu kadar mutlu edebiliyor, evrenin muammalarından biri bence. dün akşam, söz konusu evrende özellikle beni hedef alan bir mucize gerçekleşmediği takdirde kesinlikle kalacağım bir dersin sınavından gayet keyifsiz bir şekilde geri döndüm ve masamın üzerinde kocaman beyaz bir zarf gördüm. bin beş yüz milyon ışık yılı uzaktan ada'nın el yazısını tanıyabilme kabiliyetim sonucunda, daha ayakkabılarımı çıkarırken sevinmeye başladım. bu arada son bi kaç haftada üçü ada'dan üçü de kürşatla orçundan gelen (toplamda nerden baksan altı eden :) ) posta ulaştı evimize. bunların içlerinden çıkan kara kedi kartpostalı ve sandman sayısı ben de özellikle bi heyecan yarattı diyebilirim. sonuç olarak, avrupanın çeşitli ülkelerindeki postanelere uğrayarak bize bişiler gönderen pek şahane arkadaşlarıma hakikaten teşekkür ederim, çok mutlu olduk.


ps: bi de yazın ortasında beş kuruş param yokken gelen kesmeşeker cd'sini ve şahane röportajı ve de amerika'ya gelen bi paket sigarayı anmayı da borç biliyorum. dünyanın dört bi yanındaki posta servisleri adeta benim mutluluğuma çalışıyor.

7 kere maşşallah..:

piper dedi ki...

alakasız olcak ama yeni farkettim, niye tüm videolar woodstock? evet evet sen, sana soruyorum?

Pan dedi ki...

Öle bi keyword giriosun onun videolarını getiriyor. Daha farklı çalışan bir sistemi vardıysa da ben bilemedim..

ada günseli ışık dedi ki...

ısırılmayı hak ettiniz hepiniz. valizimi toplamam lazım çok bi fenayım.

bi yandan duygusallastım bi yandan da heycanlıyım aynı zamanda işler yetişmicek diye telaşlıyım.

annemler bana artık az para verceklermiş. bi de orda neyle geçineceğimi düşünmekteyim. sigarayı bırakamayacağıma göre yemeği birakcam sanırım. en mantıklısı bu, kilo da veririm di mi alper?

size ordan kartpostal atarım. siz de bana atın yeni adresim:
stappegoorweg 455-2 5022 dk tilburg

sevgiler tavsanlar
ada vapuru

piper dedi ki...

kilo mu aldın sen?
bu arada anana babana söle bana göndermesinler lan para? çalışıyom ben var param, sana göndersinler çubuk kraker falan yersin.

ayrıca ben seni göremicem sen gitmeden. çünkü gelemicem. çünkü bi sürü mallık yaptım. çünkü temiz bi dayağa ihtiyacım var.

ada günseli ışık dedi ki...

ay evet çok kilo aldım. ama aldığımı da buraya gelince fark ettim, hollandada hala small giydiim için fark etmemişim. bohu.

temiz bi dayağı hak ettiğinni düşünüosan ben gelip pataklayabilirdim zevkle ama istanbula giden bişilere binmek için cok gec kaldım. sadece cumartesi sabah sabiha gökçende bi sigara içmek için uğrıcam istanbula el sallarım ordan artık.

öperim genc
ada

piper dedi ki...

ne kadar çok meraklı varmış arkadaş beni pataklamaya..

ooof be blog, fenayım mı ne?

Pan dedi ki...

Ben de dövebilirim valla. O zaman Ada ne diyoruz? İyi olan pataklasın..

Irmah gelmiyon mu sen Ankara'ya?