26 Şubat 2008 Salı

Overlokçunun Ankara Rehberi

Çay, sempati ve kanepe için teşekkürler..

Diye çalıntı bir giriş yapıyım dedim zira ilk ikisinden her yerde çok sonuncudan da ada’larda biraz tükettim ve üçü beraber baya güzel gidiyor. Neyse gelelim puanlandırmaya.

Cinayet masasından polisler, bolca alkol, baya bi tuzlu su ve trenin kapısına manyak gibi vurmaktan bileğimde kalan sızıyı ve arifin ödünü koparmamı ihtiva eden iğrenç bir tren yolculuğundan sonra vardığım güzel şehrimiz ankarada, sayın inci hanım ne yazık ki karşılaşma kotamızı doldurarak birden karşımıza çıkıverdi ve sabahın onunda sarhoş olacak kadar çaresiz bir insana hiç acımadan sürmenaj yaşattı. Biz “aeaeeeh inciiii oley” diye kendisine sarılırken “ne adalara mı gidiyosunuz ohooo kızım ankaraya vardınız eskişehirde değilsiniz” diyerek beni kitledi, bir süre anlamak için boş boş bakındım. Sabahın onundaki neşesini dikkate alarak on puan veriyorum kendisine burdan.

Ada’larda yüzyirmibeş kere çaldığım ama adını bilmediğim, ağzıma sıçan şarkıya da 9.9 puan veriyorum. Ada’ya da sıfır puan veriyorum, laptop bile bunalıma girer öyle bi playlistle, terbiyesiz.

Orta dünya performansından bişe kaybetmemiş, puanlandırmaya bile gerek yok. Birbirlerinden habersiz bi saat ayrı yerlerde oturan inci ve burak’a da puan vermiyorum, puana değil beyine ihtiyaçları var zira. Alpr hala gelmeden önce telefon edip ortadan ikiye kesilmiş aragorn siparişini veriyor, değişmeyen şeyler de var dedirttiği için kendisine burdan bi on puan. İncinin sessiz filmine/fragmanına sekiz puan veriyorum bazı yerleri anlamadım ahah. Ayrıca burdan haneke’ye de bi çift sözümüz var “insan izlicek o filmleri!!” ona da puan vermiyorum, illa bişe verilcekse allah belasını versin mesela.

Shadow her seferinde biraz daha berbatlaşıyor. Birası kötü, kötü kokuyo, kötü tadıo, müzik kötü. Gönül rahatlığıyla sıfır. Random’um birası güzel, müziği idare ediyor, ama you give love a bad name çalmayı reddettikleri için sekiz alabilirler benden maksimum. Son gittiğimiz yerin adını hatırlayamıyorum, nerdeyse on alacaktı ama ayağımı burkmam ve istanbul türkçesiyle mendil satan çocukların bile panik olması sebebiyle onlara da dokuz. (ulen mutfakları da açık değildi di mi, sekiz oldu o zaman) (ayağımı burkmuş olabilirim ama ortada ananas yok en azından derken var aslında diyip ananas bulan azadeye de alkışlar burdan) ikaros “duvarlarında her dilden pahalı yazan” bi mekan olmak üzere, ama gene de sempatik bi yanı var kıyamıyorum. Hayvan gibi gülüp shanonn shannonnn diye çığrıştıımız halde “ortamı bozuyosunuz” falan gibi bişe işitmedik şimdiye kadar, bi yedi alırlar benden yani. Yalnız ankaranın en güzel mekanı kesinlikle alpr’in arabası ve içinde sanırım dünyadaki bütün şarkılar bulunan mp3 playerından oluşuyor. On üzerinden yetmiş beş. Zaman kürdanını bulan, “what” diyerek sürekli birasından içmeme sesini çıkarmayan arife de “sıfıra on” puan veriyorum, kendisine özel bi puanlama sistematiği içinde.

Bi daha ki sefere hiltonun karşısındaki acil buluşma noktasında buluşuruz diyerek sözlerime son veriyorum.

Blog five!

Ps: ya ben aylar önce böyle bir şey yazmışım şu an yazdıklarımın bir kısmını zor hatırladım yani vay anasını. Tedavülden kalkmış da olsa buraya koyalım da alpr ördeği öldürmesin.

Ps2: zor yıllarmış şarkının adı.

Ps3: Alpr çektiğimiz videoları koyamıyor muyuz arkadaşım buraya içim sıkıldı depresif yazılar görmekten az aksiyon, az eğlence olsun yeter yahu. (sangria videosu olmasın ama :/ )

7 kere maşşallah..:

piper dedi ki...

la bunun sonu niye diğer kısımlardan büyük oldu alla alla hiç anlaşamıyorum ben bu blogla.

Mict dedi ki...

vay anasını sayın seyirciler. birileri bloga bir şeyler yazmış. gözlerime inanamadım bir kaç kez yeniledim sayfayı ama cidden yazı var blogda..

nese yazıya geçeyim. bu yazıdan en karlı ben oldum heralde 85 puan kapmışım misler gibi ohhhh. gerçi ırmağın puanlaması örovizyondaki gibi "alpr ten points" yavşaklığında yapması sevincimi biraz azalttı.

Bu arada sangria videosu elimden kaçtı. bilgisayara attım fekat bulamıyorum. ailesi başına bir şey gelmiş olmasından korkuyor. ama diğer duruyor elimde üşenmezsem yutüp'e falan koyarım bi' ara.

blog five!..

piper dedi ki...

la o video yok olsun diye dua etmiştim ben kabul olmuş demek ki asdlkajdad

üç tane daha video olması lazım ama!

ayrıca nasıl yapacaktım ya puanlamayı?

Mict dedi ki...

puanlama sistemi güzel ama sunuş zayıf kalmış onu belirttim sadece :)

videoya da üzüldüm ya güzelim video gitti yarım saat çekmiştik ne güzel. kurbiye canavarını fln diosun onlar duruo da yüklemeyemeyecek kadar üşengeç bi adamım cdye çekip gönderem ben sana en iyisi :))

piper dedi ki...

ona bakarsan yarım saat uğraşıp yağtığımız sangrianın da yarısı çöpe gitti sonradan yaa yaa.. bi daha gel bi daha yapar çekeriz tabi ben önce bi saçlarımı yıkarım bu sefer ajılıjdsaklda. bi de yüzüğümü çıkarırım, yüzüklü sangria olmuomuş pek.

Mict dedi ki...

la bırak mundar ettin güzelim şarabı. sangriaymış. götümün kenarı, bi boka benzemedi!! bi daha gelmemi istiyorsan önce sangria yapmıcağına söz verceksin :))

piper dedi ki...

lilac wine yaparım?
(olm çok ikna edici oldum galiba kendi kendime misafirliğe gidesim geldi yani öyle böyle değil)