8 Aralık 2008 Pazartesi

.flowers in the "wine".


.bu da neyin nesi demeyin. şimdi hemen anlatacağım. evet ben deliyim. şarap şişesinde çiçek yetiştiriyorum. evet her gittiğim yerden taş toplar, çantamı 5 kilo daha ağırlaştırır dönerim. sonra o taşlar hemen müzik setim üzerindeki yerini alır. şişelerim de çıplak durmasın diye güzel kokulu çiçekler toplarım.
.güneşin henüz ılık saatlerinde uyanırım. saatim her ne kadar gün doğumunda çalsa da ben onu ısrarla kapatır uyurum. bazen de zaten uyuyamadığımdan penceremden dışarı bakar, güneşi beklerim. doğsun da ısınsın diye ellerim.
.sanırım biraz saçmalamak istedim. evet her zaman bu kadar mutlu ama şapşal kelimelerle göremezsiniz beni.
.artık şişem boş ama çiçeklere can verdi. hemen yeni bir şişe alınası ve yarın içilesi.
.sevgiler herkese.

7 kere maşşallah..:

Pan dedi ki...

Hoşgelmiş yağmur blogumuza..

this is another roadside attraction, dur bir mola ver..

piper dedi ki...

hoşgeldin.

müzik setinin üstüne koyduğun taşlar ağır gelip ezmesin lan mis gibi aleti? aklıma takıldı bu benim.

AYRICA BLOGA KİM PACMAN KOYDU LAN??

öptüm herkesi.

Pan dedi ki...

ben koydum dedim geçen msnde
ama sende beni dinlecek akıl nerde
ırmak ırmak baksana
lambaları yaksana

şiirime burda son verirkene, bi dakika geliyorum doktor bey..

ada günseli ışık dedi ki...

çok mu sevimlisiniz yoksa çok sevdiğimden midir anlamadım.
: )

burada yağmur yağıyor.
yağmur da hoş gelmiş.

öperim.
sevgiler, tavşanlar
ada

ada günseli ışık dedi ki...

ayrıca geçen müzik setinin olayını okudum.
ciddiye aldım. ben de evladıma böyle bir şeyler yazdıracak bir müzik seti sahibi olmak istediğime karar verdim.
ilham verici şeyler bunlar.

best regards
ada

ada günseli ışık dedi ki...

bi de saat çok güzelmiş. : )

inci dedi ki...

müzik seti kavramı bi eskilik hissettirio sanki? müzik setinden müzik dinlemeyi çocukken yapıoduk die olabilir ya da yaşlılık belirtisidir ya da dün geceki kingo diskonun 90 lar çıkarmasının etkilerinden kurtulamadım vs vs.ve kafası güzel çiçek fikri de kafası güzel balık fikri kadar güzelmiş=)yağmur da hoş gelmiş..