13 Nisan 2008 Pazar

ayşen gruda sendromu

Every Rose Has Its Thorn by Poison feysbukta 80ler şarkımı bulmak üzere test yaptım bu şarkı çıktı. ilginç.

ama asıl söylemek istediğim bugün şunu fark ettim ki hayatta bana düşen asla müjde ar olmak değil. hep ayşen gruda kalıyor bana. yani bunu fark etmek çok acı ama kabul edilebilir bir seviyeye kadar.

sonuçta ayşen gruda komik bir insan, neşeli, eli yüzü de eh düzgün sayılır.
ancak ve ancak sorun hep müjde ar olmayı istemiş ve hayal etmiş olmamdan kaynaklanıyor. acı acı anladım ki müjde ar değilim, olmadım, hiç olamayacağım.

sorun bununla kalsa gene iyiydi ve dediğim gibi kabul edilebilirdi. ve fakat müjde ar olamamanın getirisi bir ediz hun, bir kartal tibet, bir tarık akan'ın da asla olmayacak oluşu.

iyi hadi ayşen gruda oldun bari yanında bir 'vecihi' verselerdi. eğer bir vecihi'm olsaydı, ayşen gruda olmak sorun olmazdı. ayşen gruda'yı bırak adile naşit bile olurdum. ama zaten adile naşit ile yüzyıllarımız tutmuyor.

yıllar sonra zaten şener şen'in tarık akan'dan çok daha iyi bir oyuncu olduğunu gördük, takdir ettik. o sebepten vecihi, bir vecihi bana yeterdi. ayşen gruda olmaya razıydım. nane likörü içip sarhoş olmaya, saçlarımı iki yandan örmeye, evde kalmış kız kurusu olmaya.. tek bir vecihi yani.
çok mu zor? evin üstünde helikopterle dolanacak bir vecihi ile karşılaşmak çok mu zor?

benimki tam olarak bir ayşen gruda sendromu. ve işin kötüsü sigaranın bir psikololjik tedavi yöntemi olmadığını hala öğrenemedim.

iyi geceler sevgili dostlarım. mükemmel bir gündü. turgut uyar'ın dediği gibi:
'ikimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım'

ada

2 kere maşşallah..:

Mict dedi ki...

hepimiz müjdeyiz hepimiz arsızız..

cidden cidden. örneğin akademik olarak .ikilen ben kafası araba camına sıkıştırılmış müjde ar rolündeyim. Daha sonra bir bakıyorum hayatımı düzeltme yolunda yaptığım bütün çabalar yağmurla birlikte akan çatıyla köpürmüş ben de onları silmekle meşgulum. olmuyor a dostlar olmuyor. ben istemiyorum müjde ar olmak.

lan ben müjdat gezen olayım be. darbukatör apler olayım. altın kafese koysunlar ben gene vatanım diyim. çalayım oynayım başka derdim olmasın. sonunda da gülşen bubikoğlu gibi bi' hatunu götüreyim olmaz mı?

Çok güzel gündü bu pazarkisi. Her sene nisanın ikinci pazarı kutlayalım bunu..

piper dedi ki...

yaaa evet, sanki birini sadece bizi çok sevdiği için sevebiliyormuşuz gibi. başka başka şeyler de istiyoruz halbuki, şunlar bunlar istiyoruz, şunlar bunlar'ı sağlamayanları bizi ne kadar çok severlerse sevsinler istemiyoruz. yoksa vardır helikopterle dolaşacak birileri mutlaka.kendimizi kandırmayalım lütfen.

turgut uyar'ın dediği gibi:

"hiç bir şeye yaramam
ama yine de seni severim
o zaman sen de beni sev
evet"

(uydurmuşum gibi oldu adlksjada ama var böyle bi şiiri evet)